Måndag igen💪🏿🙏🏿

Godmorgon vänner veckorna går fort 😁

För en vecka sedan vakande jag i Umeå efter en härlig helg i Stockholm och Göteborg med min underbara sambo, familj och vänner. 
Veckan jag hade framför mig var strålning varje dag måndag till fredag.
Nya möten, härliga stunder, mitt i all kamp💪🏿💕

Fredagen innehöll strålning och utvärdering igen🙏🏿

Jag har nu 6 tumörer i mig😔
Alla tumörer växer😔
Jag för ny bromsmedicin med start i dag 💕
Jag har nya övningar att träna de friska i mig 💪🏿
Vi sjunger 🎶🎶🎶🎶🎶🎶

Vänner, varje dag är en gåva🙏🏿
Önskar er en vecka tillsammans med dem ni älskar, kram 



(null)


Taggar: #kärlek #cancer #livet;

Kommentarer :

#1: Ellen

Du är en kämpe Jeanette! Fortsätt med det♥️. Kram

skriven
#2: Johanna

Önskar att det onda försvinner!
Kram! / johanna

skriven
#3: Anonym

Massor med kramar till dej. Ha en bra resterande vecka.

skriven
#4: Anonym

Ge skiten en riktig kamp!!

skriven

Kommentera inlägget här :