Så var det fredag igen!

Hej, ja veckorna går fort och speciellt när jag har fått vara hemma efter 51 dagar och ta mig an rutiner med läkemedel och vila! Men allra mest att jag får vara med mina nära och kära så mycket det bara går!
 
Började morgonen med att inte få behålla det jag ätit!
I dag är det fredag och några dagar efter att jag tog "skvätten" - så i dag är inte en så bra dag.
 
Jag tog mig till Lasarettet för att ta prover och lägga om såret.
Jag fick även med mig ytterligare ett hjälpmedel för toabesök. Den är inte installerad än, så ni får vänta på bilden.
Men jag vill lyfta Arbetsterapeuterna och Sjukgymnasterena vid Umeå och Skellefteå lasarett - de har visat på att det går sätta patienten jag i centrum och arbeta för att allt ska gå så bra det går. Nu får jag ringa dem som kan komma hem till mig efter nästa behandling. det känns så bra!
 
Sedan tog jag mig hem med Reseservice och fick inte behålla det jag "inte" hade ätit just innan jag skulle ta min lunch...........
 
Så att Skelleftebygdenskonstförenings Ordförande var förbi i går med med uppvaktning från styrelsen och privat  - var så härligt!
 
 
 
Sedan fick jag ett bud om blommor från Kultruberedningen i Västerbotten via Ordförande Nina Björby!
 
Med det vill jag önska alla en fredag kväll tillsammans med nära och kära, vidare en härrlig helg när Tredjde Advent, väntar på söndag!
Spara
Spara

Kommentera inlägget här :