Vilken vecka som var och nu måndag igen

Förra veckan var en tuffvecka, med utvärdering på NUS efter en hel sommar i funderingar.

Vi har haft en härlig sommar utifrån vår situation och vi har tagit vara på varandra och sommaren.
 
Nu är det höst, regnet skvalar utanför mitt fönster och jag vill ställa mig ute på en äng och skrika........ 

För nu har Sarkomcancern satt två tumörer i min högra lunga och eventuellt satt en ny tumör, där allt började för ett år sedan i ljumsken😔

Jag krigar varje dag, min stora familj är mitt allt❤️❤️❤️❤️❤️❤️

På torsdag får jag veta operationsschemat för hösten, klippkort för i höst ska jag Kriga vidare💪🏿❤️🎶

Kommentarer :

#1: Anonym

Fy vad tråkigt för dig. Hoppas du får operation så fort som möjligt. Vilken typ av sarkom har du? Vänliga hälsningar S

Svar: Hej S jag har Mjukdelscancer den heter Ra ..... Vi kallar den Rabbiat! Den är så aggressiv! Jag får tyvärr ingen operation! Vänliga hälsningar // Jeanette
Jeanette

skriven

Kommentera inlägget här :