Min dag 12 februari!

Mycket händer när allt vänds upp och ned. Ja för några veckor sedan kände jag mig på gång. Mitt sår som jag opererade i oktober var på väg att läka och jag skulle få träffa sjukgymnast och arbetsterapeueft för att få möjlighet till nya dialoger!
I stället blir det en ny operation och komplikationer med ett svullet vänster ben , veckan efter!
 
Så denna söndag tar jag det lugnt, med min familj. Vi sjunger, lagar mat tillsammans och jag försöker att känna att vara tillsammans det är det viktigaste av allt. Utan dem hade jag ingenting.
 
Veckan som var har jag umgåts med min mamma, som var med mig på aktuten och min bonus mamma som följde mig att köpa nya skor när min vänstra fot inte passar i mina höga stövlar just nu! Så värderfulla stunder som bygger på vår kärlek till varandra mitt i detta!
 
Så jag vill ge dig tipset, att umgås med nära och kära, om än en liten stund. Det är värt så mycket!
 
Med vänlig hälsning / Jeanette Gustafsson  - med diagnosen Sarkomcancer.
 
 
 

Kommentera inlägget här :