Akuten och hem igen!

Ja vaknar med feber, ringer avdelningen! Får veta att akuten vill att jag kommer.......

Ok jag vill förklara att som Sarkomcancer patient är det inte så bra! Det tar timmar och jag vet vad som ska hända........Jag blir oftas inskriven.... Men inte i dag och om jag blir sämre ska jag få komma på avdelningen direkt! Jag vill tro på det, eller? Nu är jag glad att få vara tillsammans med min underbara man och bonusbarn och bonusbarnbarn i kväll! Min man elkonverterades i går ....❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Kommentarer :

#1: Birgitta Thor

Tänker på dig Jeanette och följer din kamp. Du är så tuff och modig som orkar dela med dig av allt du upplever.
Jag önskar dig styrka och kraft att komma igenom din sjukdom och bli frisk igen.
Styrkekram från Birgitta

Svar: Tack Birgitta det stärker mig! Kram
Jeanette

skriven

Kommentera inlägget här :